Новини

Самосаботаж педагога. Явище. Причини. Позбавлення

Нема людини, яка хоча б одного разу не відкладала справи на потім, не запізнювалася чи не боялася труднощів. Якщо такі події є хронічними у житті, звісно, це отруює життя, не дає зростати особистісно, професійно. Мрії не збуваються, бажання силоміць підсвідомо заганяємо у далекий кут…

03.06.2020 року відбувся веб-урок спікерки Марини Коновальчук за темою Самосаботаж педагога. Як не відкладати життя на потім?

Цінна інформація для тих, хто хоче розібратися у собі, щоб досягати професійних висот, мати натхнення та великий енергетичний запас на втілення нових проєктів, ідей. Давно бажали навчитися користуватися графічними редакторами чи відкрити свій блог? Може вам пропонували нову посаду, а ви відмовились? Безліч питань, на які є конкретні відповіді. 90% відмов — це відмови саботажників. Підсвідомо хочеться звернути гори, зробити генеральне прибирання, врешті-решт. Відкладання, заміна на іншу більш приємну роботу, страх бути пригнобленим, посміховиськом, страх труднощів та поразки, почуття провини перед батьками, дітьми — це далеко не весь список того, що може відбуватися у житті кожного. Звикли себе гризти за недосконало виконану роботу, а може почуття провини перед дітьми, бо мало наділяєте уваги — це не норма, всі ці руйнівні думки і відчуття лише заковують вас у кайданки.

За словами Марини Коновальчук, самосаботаж визначається прихованим супротивом, нелогічною поведінкою, втратою часу та енергії, бездіяльності, коли це потрібно і ви це гарно розумієте.

Спікерка визначила стратегії самосаботажу, що дозволяють “упіймати за хвоста” самосаботаж у собі. Саботажник — людина, яка:

  • робить просте, замість цінного і має купу виправдань;
  • займається самокритикою, самопокаранням, часто сама себе гризе за лінь, невиконані прострочені завдання і так далі;
  • обирає шкідливе замість корисного;
  • є жорстким перфекціоністом, для якої або ідеальна робота, або ніяка;
  • висміює та критикує інших успішних людей;
  • має хронічну непунктуальність.
  • зупиняє справи на самому початку;
  • уникає труднощів, любить лише зону комфорту;
  • занижує рівень життєвих амбіцій (не хочу Мерседес, мені вистачить і Славути , сама себе у цьому переконує);
  • розсіює енергію мотивації;
  • живе завтрашнім (весь час мріє жити добре) чи вчорашнім днем (весь час ностальгує за минулим), не теперішнім;
  • гіперболізує увагу, займається допомогою іншим, забуваючи про себе (не йде у розвиток).

Самосаботаж має свою анатомію у руйнівному аспекті і характеризується наступними чинниками:

  • вимога ідеального результату;
  • страх невдачі;
  • затримка з виконанням;
  • самокритика;
  • тривога і депресія;
  • втрата впевненості у собі;
  • ще більший страх невдачі;
  • уповільнення чи повна відмова від завдання.

Які ж причини самосаботажу? Звідки ростуть ноги цієї ” отрути”? Марина Коновальчук пояснює.

Причини зовнішні:

  • сімейний зразок поведінки (з роду до роду передається ” у нас усі товсті у роді”, ” у нас усі працюють лікарями”, установки не дають свідомості людини прийняти інший варіант);
  • стиль виховання (зразок батьків відіграє одну із головних причин, одні батьки “рвуть і мечуть”, щоб добиватися цілей, інші сміються з успішних і зайвий раз не піднімаються з дивану);
  • потреба у контролі ( є окрема група людей, яка може виконувати завдання лише “з під палки”, тобто чекають “наганяю”, щоб виконувати).

Головна причина самосаботажу — негативний досвід у минулому!

Причини внутрішні:

  • конфлікт внутрішніх установок (рівнозначні за авторитетом мама та тато мають протилежні погляди на ті чи інші речі. Дитина не знає, як правильно вчинити, тому обирає не робити зовсім, щоб не допуститися невірного кроку);
  • подвійна вигода ( не буду старатися на роботі, не буду показувати свій чудовий досвід роботи, щоб потім мене весь час не ставили на відкриті заняття);
  • занижена самооцінка.

Техніки боротьби з самосаботажем! за М. Коновальчук

Техніки І рівня

  • Фокус на головному
  • Рух маленькими кроками
  • Подумав — відразу зробив (не чекати іншої думки)
  • Тайм-менеджмент та інші

Техніки ІІ рівня

  • Прийняття себе
  • Потокові техніки (наповнюємося, щоб мати енергію на виконання)
  • Позитивна психотерапія
  • Сіморон
  • Позитивна реінтерпретація

Техніки ІІІ рівня (в стилі ДЗЕН)

  • Медитації
  • Метафоричні асоціативні карти
  • Нумерологія
  • Нейрографіка
  • Залучення знань з “Матриці” (нумерології)

Якщо у вас виникли запитання, ви бажаєте отримати консультацію — звертайтесь на пряму до Марини Коновальчук (моб. 0505455333, вайбер та телеграм також є на цьому номері).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *